niedziela, 4 września 2011

HP ciąg dalszy...

Hejka :)
Ten weekend był dość "twórczy". W przerwach pomiędzy nauką, komputerem, jedzeniem oraz spaniem realizowałam swoje pomysły. Ostatnio w mojej głowie wykluło się ich aż zadużo, więc w obawie przed stratą wszystkiego co się wylęgło - założyłam notatnik. Tam wszystko rysuję. Talentu do tego nie mam, więc rysunki arcydziełami nie są, ale coś tam widać :)

Żeby nie przedłużać - kolejna porcja moich wyrobów.


Jak narazie to pierwsza koszulka jaką pomalowałam. No, nie licząc wzoru galaxy na starej koszulce taty - chciałam poćwiczyć zanim specjalnie zakupię bluzkę do przeróbki. Dziwne jest to, że wyszło mi naprawdę całkniem nieźle. Może nawet wstawię zdjęcie :)

Eliksir Rozśmieszający
Jak sama nazwa wskazuje - jak go wypijesz, będziesz się śmiać :D

Eliksir Słodkiego Snu
(ma zapach cynamonu)
Człowiek po jego spożyciu natychmiastowo zasypia.

Felix Felicis/Liquid Luck
Przynosi szcząście każdemu, kto go wypije.

Krew Jednorożca
Oklepane, ale ma super kolor(mocno fioletowy)
Szkiele-Wzro
Pani Pomfrey podała ten eliksir Harremu po tym, jak Lockhart usunął mu wszystkie 33 kości, czyli całą rękę :)
Mała rada: Złamałeś/aś sobie rękę na wf, a nieumiejętny nauczyciel użył złego zaklęcia i kość ci wyparowała? Nie czekaj! Wypij szkiele-wzro!
Wywar Tojadowy
Jest przeznaczony dla osób zarażonych "wilkołactwem". Taki człowiek pije wywar tydzień przed pełnią. Gdy w końcu ona nadejdzie, wilkołak nie będzie groźny dla otoczenia.


Eliksiry pochodzące z HP(oj tak, będę was tym męczyć jeszcze kilka notek ;>) mają zachowane cechy identyczne, jakie stworzyła Rowling :), czyli kolor oraz zapach(no, zapach nie koniecznie, bo autorka opisała tylko jeden)  :D 




I see YOU!
W środku jest coś na kształt gałek ocznych. :p


Wspomnę jeszcze tylko, że praktycznie rzecz ujmując calutki dzień spędziłam nad robieniem wisiorka. Taki mały diabełek, a taki praco oraz czasochłonny. Zdjęcia jeszcze nie pokażę, bo wisorek i ogniwka są jak narazie w drodze do mnie, a chcę wam pokazać go w całej okazałości :)

No to tyle mojego glindzenia.
Podobało się? Pozdrawiam, czarny_kotek :3

Ps Ewentualne pytania proszę zadawać pod postami lub wysyłać na e-mail: stylioblog@op.pl

8 komentarzy:

  1. krew jednorożca i eliksir słodkiego snu mi się podobają <3

    koszulka też fajna- malowałaś każdy wzór osobno czy miałaś szablon? :3

    OdpowiedzUsuń
  2. @ruda-mysz miałam szablon, a i tak ciężko było. pędzel nie chciał się zdecydować jakie linie chce malować - cienkie czy grube xD

    OdpowiedzUsuń
  3. te "oczate" buteleczki najlepsze!:D

    OdpowiedzUsuń
  4. ale jesteś zakręcona. Ale pozytywnie!!!!!
    Co do handmade bardzo fajne, a pomysł z eliksirami naprawdę fajowy.
    zapraszam do mnie;
    pretty-girlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz naprawdę super pomysły, najbardziej podobają mi się eliksiry. Skąd wzięłaś takie fajne buteleczki? Bo też chce takie coś zrobić :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne : ) + Skąd masz te buteleczki ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne :D Też takie chce. A właśnie skąd masz buteleczki? Zapraszam, jak lubisz poezję http://quietwords-io.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń