środa, 31 sierpnia 2011

Moja pierwsza notka

Witam wszystkich na moim blogu. Jest to mój pierwszy wpis, więc warto omówić kilka rzeczy :)

Pierwsza sprawa, to o czym będzie ten blog. Głównie, to o moich handmejdowych wyrobach :D. Możliwe jest, że pojawią się też notki o innych tematach, ale jakich, to sam Bóg tylko wie ;)

Druga sprawa, to adres mojego bloga. Jest taki dziwny, ponieważ szlak mnie trafiał, gdy próbowałam wymyśleć jakąś sensowną nazwę, a blogger pisał, że nie jest ona dostępna. Powiedziałam dość i wymyśliłam byle jaką byle by była. Wyszło na "cibiniu". A nóż kogoś zainteresuje ta nazwa i z czystej ciekawości tu wstapi? Nigdy nie wiadomo ;)

To chyba tyle. Ewentualne pytania zadawać pod postami, lub wysyłać na maila: stylioblog@op.pl

A tutaj kilka zdjęć moich prac:)


I can't live without my phone. Telefonik jest zrobiony z modeliny. Chamsko mi spadł na sam dół, więc zdjęcia się nie da zrobić niestety :(

Eliksir bujnego owłosienia. Eliksir ma zachowane cechy, które pojawiały się w książkach o Harrym Potterze:)

Eliksir Pieprzowy
Karteczka jest ciut pzydługa, więc musiałam zrobić dwa zdjęcia.
Eliksir rozgrzewający, po jesgo wypiciu jeszcze godzinę dymiło się z uszu. Występuje też w wersji eliksiru extrapieprzowego.

Eliksir Wiggenowy
Potrafi uleczyć ciężkie rany.



Monthly portion of Love <Miesięczna porcja Miłości> W środku jest dokładnie 31 serduszek zrobionych z modeliny :)



Moje pierwsze decoupage'owe kolczyki :)



Moja niedokończona skrzyneczka. NIE PATRZYMY na niedokładnie powycinany papier ^^

Jak oceniacie moje prace? Pozdawiam, Czarny_Kotek :)

6 komentarzy:

  1. fajnie.!

    obserwuje zapraszam do mnie
    i czekam na nowe wpisy ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne!! uwielbiam te maleńkie buteleczki wypełnione jakimiś dziwnym rzeczami :3
    i jeszcze eliksiry do tego rodem z pottera <33

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawie się zapowiada:) ja również tworzę biżuterię, zapraszam na mój blog;)

    http://natajka89.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. czekam na następne wpisy :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Wrzuć więcej eliksirów! Są mega <33

    OdpowiedzUsuń